«Укрзалізниця» відновила онлайн-продаж квитків після кібератаки
Після масштабної кібератаки «Укрзалізниця» відновила систему онлайн-продажу квитків у резервному форматі.
Про це повідомляє «Слобідський край» із посиланням на пресслужбу АТ «Укрзалізниця».
Тепер пасажири знову можуть придбати квитки та здійснити їх повернення через застосунок.
Що відомо:
Онлайн-продаж і повернення квитків доступні, але система працює з піковим навантаженням.
Можливі тимчасові збої, тому пасажирів просять користуватись сервісом лише у випадках термінової потреби.
Важливо:
Архіви квитків у застосунку тимчасово не доступні, але усі раніше придбані квитки залишаються дійсними.
Знайти PDF-дублікати можна у вашій електронній пошті (включаючи папку «спам»).
Для посадки можна використати:
- PDF-дублікат квитка;
- скріншот квитка із застосунку;
- квитанцію про оплату з банківського застосунку.
Повернення коштів
Для повернення раніше придбаних квитків чи коштів за автокупівлю доступна форма на головній сторінці застосунку.
Нагадаємо, з 23 березня через потужну кібератаку придбати квитки на поїзди можна було лише у касах «Укрзалізниці».
Читайте також:
Кібератака на Укрзалізницю: що з поїздами і як купити квиток