«Укрзалізниця» відновила онлайн-продаж квитків після кібератаки

27.03.2025 09:51
Застосунок «Укрзалізниці» працює
Застосунок «Укрзалізниці» працює

Після масштабної кібератаки «Укрзалізниця» відновила систему онлайн-продажу квитків у резервному форматі.

Про це повідомляє «Слобідський край» із посиланням на пресслужбу АТ «Укрзалізниця».

Тепер пасажири знову можуть придбати квитки та здійснити їх повернення через застосунок.

Що відомо:

Онлайн-продаж і повернення квитків доступні, але система працює з піковим навантаженням.

Можливі тимчасові збої, тому пасажирів просять користуватись сервісом лише у випадках термінової потреби.

Важливо:

Архіви квитків у застосунку тимчасово не доступні, але усі раніше придбані квитки залишаються дійсними.

Знайти PDF-дублікати можна у вашій електронній пошті (включаючи папку «спам»).

Для посадки можна використати:

  • PDF-дублікат квитка;
  • скріншот квитка із застосунку;
  • квитанцію про оплату з банківського застосунку.

Повернення коштів

Для повернення раніше придбаних квитків чи коштів за автокупівлю доступна форма на головній сторінці застосунку.

Нагадаємо, з 23 березня через потужну кібератаку придбати квитки на поїзди можна було лише у касах «Укрзалізниці».

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися