Підписка на розсилку

Хочу отримувати головні новини:

Як замовити пенсійне посвідчення – 2024: способи та алгоритм дій

24.04.2024 17:20
Фото: "Слобідський край"
Фото: "Слобідський край"

Ці можливості оформлення діють як для тих, хто отримує пенсійне посвідчення вперше, так і для тих, хто його втратив. Вам потрібно звернутися до Пенсійного фонду України.

Це можна зробити двома способами: особисто в будь-якому сервісному центрі ПФУ або онлайн.

У Пенсійному фонді України нагадують, що звернутися особисто до їхнього сервісного центру можна в будь-якому населеному пункті, незалежно від вашого місця реєстрації.

Раніше ми писали, як оформити пенсію 

Онлайн це можна зробити знову ж таки двома способами. 

1. Через мобільний застосунок «Пенсійний фонд». Для цього потрібно: 

  •  завантажити застосунок на ваш смартфон;
  •  зареєструватися;
  •  подати заяву на отримання посвідчення у розділі «Комунікації з ПФУ» – «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».

2. Через власний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього потрібно:

  •  зайти до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  •  у лівому бічному меню зайти до розділу «Щодо пенсійного забезпечення», вибрати пункт «Заява на виготовлення паперового чи електронного пенсійного посвідчення»;
  • ознайомитися з інструкцією;
  • у вкладці «Орган ПФУ» обрати орган Пенсійного фонду, де планується отримати посвідчення;
  • заповнити необхідні дані анкети та завантажити скановані копії документів; 
  • надати згоду на обробку особистих даних і сформувати заяву;
  • перевірити внесені дані та надіслати заяву. 

Отримати пенсійне посвідчення можна у вибраному сервісному центрі Пенсійного фонду. 
Зауважимо, що електронне посвідчення «підтягнеться» в «Дію» тільки тоді, коли ви отримаєте паперове. 

Ще ми писали про перерахунок виплат працюючим пенсіонерам

Важливо! Дотримуйтесь вимог до документів для отримання пенсійного посвідчення

До заяви додаються заздалегідь підготовлені скановані копії:

  • паспорта;
  • реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • фотографії та підпису особи;
  • при особистому зверненні – оригінали зазначених документів та фото (2,5 на 3 см).

Розмір кожного файлу (сканованої копії документа) не має перевищувати 1 Мб. Формат файлу: JPG, JPEG, PDF. Документи, які містять понад одну сторінку, необхідно прикріпляти як один файл.

Вимоги до сканованої копії фотографії:

  • назва файлу – Photo_compressed.jpeg;
  • розмір файлу – від 20 до 24 кБ;
  • розмір фотографії – заввишки 30 мм та завширшки 25 мм;
  • зміст фотографії – фотографії обличчя повинно становити 70–80%;
  • фон фотографії – білий;
  • фотографія має бути зроблена протягом останніх 6 місяців;
  • на фото мають бути відсутні будь-які сторонні предмети;
  • фотографія має бути кольоровою.

Вимоги до сканованої копії підпису:

  • назва файлу – Sign_compressed.jpeg;
  • розмір файлу – від 3 до 5 кБ;
  • підпис має бути виконаний чорнилами чорного кольору.
Автор:
Ірина Мнішек

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися