Підписка на розсилку

Хочу отримувати головні новини:

У Гусарівці Балаклійської громади відремонтували амбулаторію загальної практики – сімейної медицини

15.06.2023 13:20

Тільки на будівельно-відновлювальні роботи було  витрачено понад  600 тис. грн, не рахуючи коштів на медикаменти, медобладнання, засоби медичного призначення. 

Про це кореспондентці «Слобідський край» розповіла Марія Глізнуцу, директор КНП «Балаклійський центр первинної медико-санітарної  допомоги Балаклійської міської ради Харківської  області».

«Кошти на ремонт і відновлення медустанови надійшли від  МОЗ України, Департаменту охорони здоров’я Харківської області, вітчизняного благодійного фонду «Пацієнти України», а також  від низки іноземних волонтерських організацій. В амбулаторії на постійній основі працюють фельдшер і акушер, один раз на тиждень приїздить сімейний лікар. Серед медичних послуг, які він надає, й ультразвукове обстеження»,  – розповідає пані Марія.

Гусарівка пів року перебувала під обстрілами. Амбулаторія – один із небагатьох об’єктів соціальної інфраструктури, який можна було відновити в селі. Тимчасово одну з його кімнат займає місцевий старостат.

«Будівля амбулаторії вціліла. Довелося замінити вікна, сайдинг, побитий осколками, яким були обшиті стіни закладу. До війни в селі проживали понад тисячу осіб, сьогодні – 535, 20 з яких – діти. Тож потреба у медичних послугах очевидна», –  зазначає Юрій Дорошенко, староста Гусарівського старостинського округу.    

Нагадаємо, що жителі села Борщівка Балаклійської ТГ Харківської області подарували 2-му стрілецькому батальйону 4-ї  танкової бригади позашляховик.

Нагадаємо також, у місті Балаклія Харківської області для мешканців облаштували укриття в поліклінічному відділенні лікарні по вулиці Жовтнева, 10.

Раніше ми писали, що в Балаклії юристи Міжнародного Комітету Порятунку провели інформаційну сесію на тему: «Пошкоджене/зруйноване житло.

Більше новин Балаклія читайте на нашому сайті.

Автор:
Тетяна Чмут

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися