Хто не зможе отримати пенсію у вересні
В Ощадбанку повернулися до вимоги проходження обов'язкової фізичної ідентифікації для ВПО, яка діяла до пандемії.
Ідентифікація повертається
З 1 вересня Ощадбанк поновлює проведення фізичної ідентифікації пенсіонерів та одержувачів соціальної (адресної) допомоги з числа внутрішньо переміщених осіб. Це пов’язано із закінченням карантину, який було введено у зв’язку з пандемією COVID-19.
Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 637 з 2014 року пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам, які мають електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), та одержувачам соціальної (адресної) допомоги – внутрішньо переміщеним особам необхідно було проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні шість місяців. Зараз ця вимога повертається. До отримання ЕПП пенсіонери – внутрішньо переміщені особи мають проходити фізичну ідентифікацію в будь-якому відділенні Ощадбанку кожні три місяці.
Якщо пенсіонер або одержувач соціальної допомоги, який є ВПО, не пройде ідентифікацію, йому буде відмовлено у виплатах.
Як пройти фізичну ідентифікацію
- Потрібно особисто звернутися до будь-якого відділення Ощадбанку. При собі слід мати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та основну платіжну картку або основне ЕПП.
- Пред’явити працівнику Ощадбанку одночасно основну платіжну картку або основне ЕПП та паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
- Провести операцію отримання готівки або перегляду залишку коштів на рахунку через касовий POS-термінал (тобто виконання операції, яка передбачає введення особою ПІН-коду) або встановлення/зміни ПІН-коду з використанням основної платіжної картки або основного ЕПП.
Увага! За відсутності проходження фізичної ідентифікації одержувачами пенсій або соціальних виплат з числа внутрішньо переміщених осіб Ощадбанк зупинятиме видаткові операції за картковим рахунком. Вони будуть поновлені тільки після проходження внутрішньо переміщеною особою фізичної ідентифікації за встановленою процедурою. Видаткові операції за рахунком автоматично розблоковуються банком не пізніше наступного календарного дня.
Раніше ми писали також, кому підвищили пенсії з 1 квітня.
Також ми писали також про те, як оформити субсидію на неопалювальний період.
А ще ми писали про те, як евакуйованим жителям Харківщини отримати пенсію, субсидію або соціальну допомогу.
Додатково з питань соціальних виплат, пенсій можна звернутися на урядову гарячу лінію за номером 1545. Вона працює цілодобово, а дзвінки безкоштовні.
Головні новини Харківська область читайте на нашому сайті.
Евакуація з Куп’янського району: яка ситуація у Шевченківській громаді
Допомога для ВПО: про які зміни у складі сім’ї необхідно повідомляти
Виплати для ВПО затримуються: чому так відбувається та куди звертатися
Як збільшиться пенсійний вік у 2025 році: нові вимоги до страхового стажу