Підписка на розсилку

Хочу отримувати головні новини:

Харківщина отримала два авто для надання виїзної акушерсько-гінекологічної допомоги

10.11.2022 18:06
Мобільні акушерсько-гінекологічні амбулаторії будуть працювати на звільнених територіях Харківської області, оскільки місцеві медичні заклади пошкоджені чи зруйновані.

Як повідомила заступниця директора Департаменту охорони здоров'я ХОВА Жанна Овчарова, станом на зараз у Харківській області на деокупованих територіях, за даними акушерів-гінекологів, перебуває 107 вагітних жінок, з яких, зокрема, на 3-му триместрі – 71 вагітна.

– Вони досі залишаються на деокупованих територіях з якихось вагомих причин, хоча ми їм пропонуємо евакуюватися, – сказала вона.

Одна з автівок для надання виїзної акушерсько-гінекологічної допомоги працюватиме при Регіональному перинатальному центрі в Харкові.

Фахівці цього закладу виїжджатимуть на деокуповані території для обстеження жінок та за потреби госпіталізуватимуть їх до лікарень. Інша автівка буде задіяна в Ізюмі. А в Балаклії уже працює мобільний пологовий будинок, який надійшов до області в жовтні.

За словами виконуючого обов’язки генерального директора одного з медзакладів Харкова Костянтина, основна програма, під яку були оснащені автівки, –  це «Здоров’я жінки». Але також на огляди виїжджатимуть лікарі інших спеціалізацій.

– Автомобіль оснащено кисневим генератором, апаратом штучної вентиляції легенів, електровідсмоктувачем, дефібрилятором. Усім, що необхідно для надання першої невідкладної допомоги, – розповів Костянтин.

Також в авто для надання виїзної акушерсько-гінекологічної допомоги є спеціалізовані ноші, шини та все базове обладнання. Додатково він забезпечений кольпоскопом, портативним УЗД-апаратом, електрокардіографом. До того ж в автомобілі є лабораторне оснащення.

Автомобілі надійшли від Фонду ООН у галузі народонаселення та посольств Ірландії, Іспанії та Норвегії.

Нагадаємо, що пересувна медична допомога вже декілька днів працює у Балаклії.

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися