Харківські дорожники взялися за найважчу ділянку Лозівського району
Як сказав про неї 14 вересня під час прес-брифінгу перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Харківській області Сергій Пляка, «це надто важка ділянка, тому що там перезволожені ґрунти й втрачена тримкість дорожньої основи».
Її протяжність складає 2,5 км. Із них аварійним є 1,7 км. А найаварійнішою є ділянка у 700 м.
— Відповідно до класифікатора робіт, ми будемо виконувати там поточний середній ремонт, — розповів перший заступник. — Зніметься старе покриття, словом, те, що від нього залишилося, основа до 30 см, бо немає тримкості. Туди будуть влаштовуватися шари із щебнево-піщаної суміші із додаванням до 10 % цементу для стабілізації ґрунту. І потім вже здійснюватиметься влаштування верхнього покриття з асфальтобетоном.
При тій існуючій ширині покриття на ділянці у Краснопавлівці і при такому виді ремонту на кілометр потрібно буде витратити не менше 15 млн грн, адже майже заново відновлюватиметься дорога. На сьогодні гроші є лише наполовину. Тому поки дорожники працюватимуть у межах фінансування. Та проїзд, кажуть, здадуть.
— Зараз розглядається питання про надходження додаткових грошей від «митного експерименту». У разі появи додаткових грошей, вони будуть спрямовані на ремонт саме цієї ділянки. Співпрацюємо і з селищною радою. Хочеться зробити дорогу по всій Краснопавлівці, — додав Сергій Пляка.
Загалом, за словами фахівців, по автодорозі Р-51 не тільки Краснопавлівка, а й інші населені пункти району мають такі ж зруйновані ділянки. Тож роботи буде чимало й на майбутнє.
Читайте також: Коли вага має значення: чи рятують євроштрафи українські дороги
На Харківщині відновили міст, почастішали обстріли Куп'янська: головні новини
На Харківщині відновили шляхопровід, підірваний росіянами під час відступу
На Харківщині закрили переправу та готуються до відключень світла: головні новини
На Харківщині дорожники розчистили від снігу понад 550 кілометрів доріг