Як метробудівці з підземними водами боролися
Два роки, із самого початку будівництва Харківського метро, у нашій газеті існувала рубрика, присвячена подіям на будівництві: як святковим, так і буденним. А наприкінці весни 1970 року виявилось, що подальша робота в районі Південного вокзалу неможлива: шлях перепинили підземні води. Наша газета в номері 118 від 21 червня розповіла, як метробудівці блискуче вийшли зі скрутного становища:
"Будівникам метро на першій дільниці (Південний вокзал) шлях перепинили підземні води. Дальша проходка можлива тільки при умові застосування кесонів. Для спорудження кесона відводиться 6 місяців, але метробудівці першої дільниці на чолі з Юрієм Олексійовичем Маричевим, застосувавши ряд раціоналізаторських пропозицій, мобілізувавши зусилля, спорудили кесон протягом 1 місяця і 10 днів. Уже проведено випробування кесона. Результати відмінні.
Фото з архіву "СК"
На знімках: угорі – машиніст компресора Гаврило Губарєв підтримує телефонний зв’язок під час подачі повітря в кесон; внизу зліва – механік дільниці Володимир Фомін, начальник дільниці Юрій Маричев і начальник зміни Олег Воробиєнко (зліва направо) за випробуванням кесона; праворуч – перші випробування шлюзу кесона". Текст і фото І. Цимблера.
Читайте також: Як у Вовчанську музей усім миром робили
У Харкові на стації метро встановили новорічну ялинку (фото)
У Харкові триває ремонт переходів у метро: які виходи закриті 22 листопада
Обстріли в Харкові пошкодили 42 вагони метро, сім з них неможливо відновити
У Харківському метро людина впала на колію поїзда: якими стали наслідки