Як відрізнити дзвінок банку від шахрайської схеми
"ПриватБанк" відмовився від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами.
Це дозволить звести до мінімуму можливість шахрайства при дзвінках клієнту нібито від імені банку.
Зокрема, банк ніколи не запитує номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, пароль в Приват24, а також паролі, що надходять в SMS. Тому якщо дзвонить невідомий, який буде намагатися з'ясувати ці дані, клієнт повинен знати, що це спроба шахрайства.
«ПриватБанк ніколи не питає персональні дані. Якщо буде необхідність підтвердження Вашого платежу, банк за допомогою повідомлень попросить клієнта подзвонити в банк абсолютно безкоштовно, щоб переконатися, що платіж здійснює клієнт, а не хтось замість нього».
Також "ПриватБанк" просить своїх клієнтів ніколи не дзвонити у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються співробітниками банку.
Єдиний номер "ПриватБанку" - це короткий мобільний номер 3700, усі дзвінки на який безкоштовні для користувачів, інформує прес-служба банку.