Підписка на розсилку

Хочу отримувати головні новини:

У Савинцях відкрився ЦНАП: графік роботи та перелік послуг

18.12.2023 14:27
Новостворений ЦНАП у селищі Савинці / Фото: Савинська СВА
Новостворений ЦНАП у селищі Савинці / Фото: Савинська СВА

15 грудня у Савинській громаді Харківської області відрився Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Про це повідомляє «Слобідський край» з посиланням на Савинську селищну військову адміністрацію.

Як йдеться у повідомленні, у Савинцях Ізюмського району ЦНАП працюватиме за наступним графіком: 

  • Понеділок — Четверг: з 9:00 до 16:00;
  • П’ятниця: з 9:00 до 15:00;
  • Субота і неділя: вихідні

Новостворений центр надання адміністративних послуг у Савинцях

Центр надання адміністративних послуг у Савинцях, Харківська область / Фото: Савинська СВА

Усього у Центрі надаватимуть 138 адміністративних послуг. Ознайомитись з повним переліком можна на офіційному сайті Савинської селищної військової адміністрації. Поступово перелік послуг планують збільшувати. 

Серед послуг, які надаватиме ЦНАП є:

  • реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання;
  • реєстрація актів цивільного стану;
  • послуги соціального характеру;
  • послуги, які надаються через Пенсійний фонд (оформлення та перерахунок пільг і субсидій);
  • місцеві послуги;
  • земельні послуги (ДЗК);
  • отримання інформації з ДРРП, ЕДР.

Нагадаємо, Дали воду та облаштували освітній хаб: про позитивні зміни у Савинській громаді. Минуло вже більше року з деокупації Савинської територіальної громади. За цей час вдалося повністю відновили всі комунікації. Крім цього, у ТГ реалізується кілька важливих проєктів, зокрема відкрили освітній хаб та створюють ЦНАП, якого раніше не було в громаді.

Нагадаємо також, нещодавно у селищі Савинці Харківської області встановили дві наземні захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Конструкція даного типу здатна захистити людей у кількості до 40 людей від вибухової хвилі та осколкового удару.

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися