Підписка на розсилку

Хочу отримувати головні новини:

Закордонні паспорти та ID-картки почали видавати у Печенізькій громаді

30.10.2024 11:11
Фото: ілюстративне /Печенізька селищна рада
Фото: ілюстративне /Печенізька селищна рада

Центр надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради видав перші п’ять закордонних паспортів для мешканців громади та одну ID-картку.

Про це кореспондентці «Слобідський край» повідомив Печенізький селищний голова Олександр Гусаров.

Упровадження паспортних послуг стало результатом річної роботи громади. Тепер місцевий ЦНАП може надавати послуги з видачі біометричних паспортів не лише мешканцям Печенізької громади, але й громадянам з інших регіонів.

– Цей крок значно полегшує процедуру оформлення як закордонних, так і внутрішніх паспортів, сприяючи швидкому і зручному обслуговуванню громадян. Цей сервіс є екстериторіальним, тому будь-хто може прийти й отримати відповідний документ. Раніше мешканці громади їздили до Чугуєва для оформлення паспортів, тепер вони можуть зробити це в нашому ЦНАПі. Загалом, щоб ця послуга стала доступною, громада витратила більше одного мільйона гривень на закупівлю необхідного обладнання, – зазначив Олександр Гусаров.

У період з 10 по 21 жовтня 2024 року до ЦНАПу звернувся 81 громадянин. Серед них 52 особи потребували оформлення паспорта для виїзду за кордон, 26 – ID-картки, а 3 – вклейки фотокартки.

Оплатити послуги в ЦНАПі можна через платіжний термінал. Крім того, з 21 жовтня цього року запроваджено електронну чергу для реєстрації на паспортні послуги, а також є можливість особисто відвідати Центр та отримати талон попереднього запису через термінал.

Станом на 28 жовтня ЦНАП у Печенігах видав п’ять закордонних паспортів та одну ID-картку.

Оформлення закордонного паспорту

Центр надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради видає  закордонні та біометричні паспорти, ID-картки / Фото: Печенізька селищна рада

Також у Центрі надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради можна отримати поширені послуги: довідку про зареєстрованих осіб, фактичне місце проживання, витяг з Державного земельного кадастру, інформаційну довідку з нерухомого майна, витяг з реєстру територіальної громади тощо.

Крім того, впроваджено новий сервіс Дія.QR (шеринг документів), що дає змогу громадянам отримати послуги без наявності паперових документів за допомогою застосунку «Дія».

Раніше ми писали, що В України розробили новий інструмент, який дозволить ВПО отримувати від держави субсидію на оренду житла. 

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися