Яскраве майбутнє: все, що ви маєте знати про LED-екрани та їхнє застосування
PromoУ сфері зовнішньої реклами світлодіодні екрани стали революційним інструментом, що перетворив традиційний рекламний канал на сучасне медіа.
Світлодіодні екрани виготовляються з напівпровідникових діодів, які випромінюють світло, коли подається електричний струм. Ці екрани складаються з крихітних світлодіодних модулів, які працюють разом, утворюючи зображення. LED екрани для зовнішньої реклами відрізняються насиченими кольорами, високою яскравістю та винятковою помітністю навіть під прямими сонячними променями.
Основні переваги світлодіодних екранів
- Динамічний контент. Світлодіодні екрани надають рекламодавцям можливість показувати динамічний контент: відео, анімацію, сюжети, що оновлюються в режимі реального часу. Завдяки цьому рекламні кампанії брендів відрізняються свіжістю й привабливістю.
- Налаштування. Рекламодавці можуть адаптувати контент до місця розташування, часу доби або характеристик соціально-демографічної групи. Така адаптивність дозволяє втілювати більш таргетовані, а відтак ефективні, рекламні стратегії.
- Помітність. Світлодіодні екрани рекламного холдингу Megapolis чудово видно в складному міському ландшафті. Висока яскравість зображення гарантує, що повідомлення будуть помітними й розбірливими навіть за несприятливої погоди. Це робить LED екрани для реклами ціна ефективним засобом для привернення уваги на відстані.
- Вплив на бренд-показники. Завдяки винятковому візуальному впливу LED-екранів досягається підвищений рівень обізнаності про бренд та збільшується зацікавлення його комунікацією порівняно зі статичними носіями.
Застосування в зовнішній рекламі
Білборди.
Світлодіодні екрани вздовж доріг генерують високий рівень уваги розмаїтої аудиторії, що складається з перехожих, водіїв, пасажирів, мешканців будинків поблизу тощо. Ба більше, LED екрани для зовнішньої реклами ціна створюють довготривалий вплив на всіх, чиї щоденні маршрути проходять повз ці рекламні конструкції.
Медіафасади.
Рекламні лед екрани на зовнішніх стінах ТРЦ — потужний інструмент маркетингової комунікації в середовищі Out Of Home. Це високотехнологічні носії найбільшого формату. Не помітити їх просто неможливо, а силу їхнього рекламного впливу важко перевершити. За умови цікавого контенту, віральний потенціал медіафасадів, мабуть, найбільший серед всіх форматів зовнішньої реклами.
Сітілайти.
Як окремо розташовані, так і ті, що є елементом зупинок громадського транспорту — знаходяться переважно в центральних районах міст поблизу магазинів, ТРЦ, офісних будівель, медичних та навчальних закладів тощо. Тобто там, де гарантовано багато людей, але не завжди дозволено розміщення зовнішньої реклами великого формату.
Світлодіодні екрани — потужний і універсальний інструмент зовнішньої реклами, що має істотні переваги над статичними носіями. Висока помітність, здатність миттєво привертати увагу та демонструвати динамічний контент робить LED-екрани цінним активом для компаній, які прагнуть посилити присутність бренду в публічному просторі та охопити ширшу аудиторію. Якщо вам потрібно замовити LED екран для зовнішньої реклами, рекламний холдинг «Мегаполіс» допоможе реалізувати кампанію будь-якого масштабу та рівня складності.