Харківські чиновники розкритикували диспетчерів таксі
Законопроект «Про перевезення на таксі», розроблений Міністерством інфраструктури ще на початку серпня 2013 року, готовий включити пропозиції всіх учасників ринку таксоперевезень. Головна мета реформування мережі таксі - уніфікувати цей вид автотранспорту, аби таксі були в одному місці, одного типу, одного кольору, мали таксометр та термінал для безготівкового розрахунку.
- У законопроекті "Про перевезення на таксі" є стаття 22 "Посередницька діяльність у сфері легкових автомобільних перевезень", і в нас є зауваження щодо неї, -розповідає начальник Управління укртрансінспекції в Харківській області Євген Федорчук. - Бо існуючі сьогодні інформаційно-диспетчерські служби виклику таксі не несуть жодної відповідальності перед пасажирами. Тобто, на сьогоднішній день послуга є, і в той самий час її немає.
У новому законопроекті також фігурує поняття "інформаційно-диспетчерська служба". За словами начальника Управління укртрансінспекції, орган, що відповідає за пасажирське перевезання у таксі, має називатися диспетчерською службою.
- Ця диспетчерська служба має бути або у складі підприємств, або являти собою окрему юридичну особу та відповідати за ту послугу, яку вона надає.
Катерина Романцова