Субсидію не даватимуть харків'янам, які не мають мобільного телефону
З 1 січня 2019 року почав діяти новий порядок отримання субсидій у грошовій формі — монетизація субсидій. Тепер всі розрахування з постачальником послуг відбуватимуться через Ощадбанк.
— Тепер до виплат субсидій залучено Ощадбанк. Тобто управління соціального захисту населення нараховує субсидію відповідно до соціальних норм, доходів громадян, потім дані передаються у Мінсоцполітики, звідти — до Ощадбанку. Ощадбанк відкриває рахунок на кожного громадянина, що звернувся за субсидією. І розрахунки між банком і постачальником послуг, тобто юридичними особами, відбуваються поза межами дій управлінь соцзахисту, — пояснив директор Департаменту соціального захисту населення ХОДА Юрій Шпарага.
Він також підкреслив, що тепер всі отримувачі субсидій повинні мати свій особистий мобільний номер, за допомогою якого Ощадбанк ідентифікуватиме громадянина.
— Номер мобільного телефону буде логіном і паролем для того, щоб ідентифікувати особу в Ощадбанку. Для кожного отримувача субсидій будуть створені особисті кабінети, в які зможе зайти кожен громадянин і подивитися, як відбуваються розрахунки, — підкреслив чиновник.
Окрім цього, банк надсилатиме отримувачу субсидій смс-повідомлення з інформацією, скільки субсидії призначено, скільки фактично використано енергоресурсів, яку суму потрібно сплатити громадянину.
Читайте також: Скільки українці відпочиватимуть у 2019 році