Golden Tile запроваджує нову модель харчування персоналу: смачно та якісно як у ресторані
PromoКожен працівник матиме змогу безкоштовно обрати один з двох варіантів комплексного обіду або обід з дієтичними стравами. За бажанням можна буде купити додаткові страви із загального меню. У майбутньому планується запровадити проведення Днів національних кухонь та майстер-класів. А у кафетерії можна буде придбати десерти, морозиво, випічку власного виробництва, холодні та гарячі напої. За одну зміну їдальня здатна обслуговувати 450–500 осіб.
Аби продукти, які надходять до столової, були завжди найсвіжішими, підприємство уклало декілька прямих договорів із місцевими фермерами та постачальниками. Таке рішення дозволило також зменшити собівартість продукції.
«Сподіваємось, що в їдальні буде збалансоване усе: якість та асортимент продукції, атмосфера та сервіс. Головне, нехай вже нарешті зітруться із людської свідомості всі старі радянські стереотипи, що робітнича столова — це щось сіре, буденне та несмачне, — вважає засновник Golden Tile Ceramic Group Валентин Шеветовський. — Матеріальна винагорода за виконану працю – це важливо, але не тільки вона зумовлює відчуття поваги до себе. Саме тому, модернізуючи підприємство, ми не забуваємо, що є й інші ділянки, крім виробничої».
Довідково:
Роботи по модернізації столової було розпочато у березні 2020 року. Загальна вартість склала понад 4 млн грн, з яких 1,5 млн грн коштувало нове обладнання та його монтаж, 2,8 млн грн було витрачено на будівельні матеріали. Роботи виконані фахівцями відповідних підрозділів Харківського плиткового заводу.
Напевно родзинкою робочої зони столової став пароконвектомат Rational, наявності якого можуть позаздрити й міські заклади харчування. Пароконвектомат забезпечить усіх охочих різноманітною корисною їжею: від м’яса та риби до овочів чи десертів. Інтелектуальне управління мікрокліматом, потужна вакуумна технологія швидко та ефективно видаляє вологу з робочої камери для підсмаженої скоринки, хрусткого панірування, красивого малюнка грилю та чарівного аромату, при цьому піклуючись про те, щоб продукти не пересушувались.