Масштабний збій у роботі: в IT-системі Укрзалізниці не працює низка онлайн-сервісів

23.03.2025 10:27
Збій в роботі Укрзалізниці
Збій в роботі Укрзалізниці

23 березня низка онлайн-сервісів Укрзалізниці перестала працювати.

Про це «Слобідський край» пише з посиланням на Укрзалізницю.

23 березня близько 08:00 стало відомо про технічний збій в IT-системі Укрзалізниці. У зв’язку із цим тимчасово припинили роботу онлайн-сервіси: продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблем.

За останніми даними, Укрзалізниця оперативно змінила процеси, щоб, поки триває відновлення онлайн-сервісів, усі могли їхати та користуватися послугами компанії.

«Зокрема, максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках. Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту — там є PDF-дублікат», – повідомили у компанії.

На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів тимчасово викрито продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Нагадаємо, нещодавно у застосунку «Укрзалізниця» з'явилися нові функції. Відтепер користувачі можуть «шерити» або ж ділитися квитками між акаунтами та отримувати бонуси за дитячі квитки.

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися