Реклама Гугл - як саме вона працює?

Promo
24.10.2022 11:53
Реклама Гугл - як саме вона працює?
Ефективний спосіб залучення цільового трафіку – використання контекстної реклами. Повідомлення, що відповідають інтересам користувача, виводяться на сторінки видачі результатів пошуку Google та партнерської мережі системи.

Про те, як налаштувати контекстну рекламу Google Ads читайте тут https://adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads.

У чому переваги контекстної реклами Google?

Реклама – це ключовий елемент комплексного Інтернет-маркетингу. Реклама Гугл має безліч переваг:

  • просте та доступне управління;
  • можливість швидкого залучення перших клієнтів;
  • гнучкі налаштування, можливість контролю бюджету;
  • висока результативність за низької вартості кліка.

Важливий плюс – можливість налаштування ремаркетингу. Його мета – повернути на сайт відвідувача, який залишив сторінку без покупки. Ремаркетинг може бути динамічним, коли потенційному покупцеві демонструються рекламні повідомлення з конкретними товарами, які він переглядав (можливо навіть на сайтах конкурентів).

Існують інші види ремаркетингу. Хороший результат показують товарний, крос-девайсний та пошуковий ремаркетинг.

Плейсменти для демонстрації рекламних повідомлень

Контекстні рекламні кампанії Google AdWords дають змогу вибрати майданчики для розміщення оголошень. Основні плейсменти контекстної реклами:

  • пошукова видача Google;
  • сайти пошукових партнерів у КМС;
  • Гугл пошта;
  • відеохостинг YouTube;
  • Google Maps.

Для оцінки ефективності майданчика потрібний своєчасний аудит. Перші результати послуги контекстної реклами можна відстежувати вже через місяць після запуску.

Види рекламних кампаній: як вибрати?

Існує кілька видів рекламних кампаній. Щоб впливати на аудиторію зі сформованою потребою, доцільно використання реклами в пошуку. Тут можна застосовувати три види оголошень (адаптивні, текстові та динамічні).

Щоб заявити аудиторії про новий продукт та стимулювати зацікавленість торговою маркою, актуальні медійні оголошення в мережі сайтів-партнерів Google. Показ оголошень здійснюється тим користувачам, які відвідують певні сайти (наприклад, пов'язані з продукцією, що просувається). Тут актуальні графічні, медійні оголошення та лайтбокси.

Які типи таргетингу існують у Google рекламі?

У будь-якій КМС по дефолту налаштований оптимізований таргетинг, що дозволяє системі вибирати користувачів, які гарантують конверсію. Можна вибрати інші варіанти таргетингу:

  • аудиторний;
  • контекстний;
  • з орієнтацією на тип пристрою.

Виходячи з портрета цільової аудиторії доцільно налаштовувати різні види таргетингу, комбінувати їх, дотримуючись балансу. Важливо використати креативні заголовки. Необхідно здійснювати аудит майданчиків, на яких будуть показуватись повідомлення, та перевіряти автоматично призначені ставки.

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися