Хто відповідає за своєчасну повірку лічильника – коментар юриста
Головний юрист Чугуївського бюро правової допомоги Денис Папян звернув увагу на те, що з прийняттям Закону «Про комерційний облік теплової енергії і водопостачання» та відповідними змінами у порядку тарифоутворення з листопада 2017 року зі структури тарифів було виключено витрати на обслуговування, періодичну повірку і ремонт квартирних приладів обліку холодної води. Таким чином, сьогодні за повірку засобу вимірювальної техніки сплачує споживач. Зазначене підтверджується й останньою редакцією Закону України «Про житлово-комунальні послуги», який передбачає, що повірку лічильників води має оплачувати абонент самостійно.
Читайте також: Чи може роботодавець перевірити ваш лікарняний
– Однак водночас законодавець чітко поклав обов’язок і відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту, зокрема демонтажу, транспортування та монтажу засобів вимірювальної техніки за спожиту воду винятково на суб’єктів господарювання, які здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки, – наголосив юрист.
Денис Папян підкреслив, що в разі здійснення перерахунку суб’єктом господарювання плати за спожиту воду за весь період, коли не було здійснено повірку лічильника, споживач має право оскаржити нараховану плату за водопостачання в судовому порядку.
Читайте також:
Паління: що змінилося в законі
Безкоштовна правова допомога: юристи проведуть прийом у Старосалтівській громаді
У Рогані відкрився Центр допомоги жертвам домашнього насильства
Безкоштовна юридична допомога мешканцям Пісочина: що потрібно знати
У Старому Салтові юристи проконсультують жителів щодо соціальних виплат та відновлення документів