Підписка на розсилку

Хочу отримувати головні новини:

Хто відповідає за своєчасну повірку лічильника – коментар юриста

01.02.2022 08:45
Фото: economy.24tv.ua
Фото: economy.24tv.ua
До листопада 2017 року повірка лічильників гарячої та холодної води для споживачів була безоплатною. Утворилися великі черги, а дехто навіть і забув про цю процедуру. Чи можуть вас заставити заплатити «по повній» за весь час, коли лічильники повинні були бути повірені – пояснює наш юридичний консультант.

Головний юрист Чугуївського бюро правової допомоги Денис Папян звернув увагу на те, що з прий­няттям Закону «Про комерційний облік теплової енергії і водопостачання» та відповідними змінами у порядку тарифоутворення з листопада 2017 року зі структури тарифів було виключено витрати на обслуговування, періодичну повірку і ремонт квартирних приладів обліку холодної води. Таким чином, сьогодні за повірку засобу вимірювальної техніки сплачує споживач. Зазначене підтверджується й останньою редакцією Закону України «Про житлово-комунальні послуги», який передбачає, що повірку лічильників води має оплачувати абонент самостійно.

Читайте також: Чи може роботодавець перевірити ваш лікарняний

– Однак водночас законодавець чітко поклав обов’язок і відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту, зокрема демонтажу, транспортування та монтажу засобів вимірювальної техніки за спожиту воду винятково на суб’єктів господарювання, які здійснюють обслуговування відповідних засобів вимірювальної техніки, – наголосив юрист.

Денис Папян підкреслив, що в разі здійснення пере­рахунку суб’єктом господарювання плати за спожиту воду за весь період, коли не було здійснено повірку лічильника, споживач має право оскаржити нараховану плату за водопостачання в судовому порядку.

Підписуйтесь на Google News

Щоб бути у курсі останніх новин Харківщини та громад.

Підписатися