Де в Харкові планували пустити підземний трамвай
Про цей проект наша газета писала у номері 28 від 7 лютого 1969 року.
Трамвай під землею
Гігантський зал, облицьований білими і кольоровими плитками. Він чимось нагадує станцію метрополітену. Ось віддалік з різних кінців тунелю наростає гуркіт, і відразу зупиняється… звичайний трамвай, який ми звикли щодня бачити на вулиці міста.
Такою (див. малюнок) уявляють центральну підземну трамвайну станцію головний інженер проекту транспортного Театрально-Бурсацького тунелю В. Д. Рябов, автор проекту інженер М. В. Селіванов та головний спеціаліст по транспорту Р. І. Любарський. Поки що вона – у задумах, кресленнях проектантів «Харківпроекту». Але мине кілька років, і її задум втілиться в життя.
Спорудження такого тунелю викликано необхідністю розвантажити центральні вулиці і площі Харкова. Нині передбачається дорога від Салтівського жилого масиву до моста імені Чигиріна. Приблизно паралельно їй в майбутньому йдуть трамваї від площі Повстання. Таким чином значна ділянка Московського проспекту буде звільнена від колії – тут буде лише автомобільний та тролейбусний рух.
Від моста імені Чигиріна транспорт через тунель піде до Бурсацького спуску. Намічається також «сховати» під землю трамвайні маршрути, які нині рухаються від Пушкінської вулиці. Таким чином, з центральних магістралей Харкова трамвай буде прибрано.
Звільниться від колії і Університетська вулиця. Трамваї від Клочківської підуть понад Лопанню по Банному мосту, креслення якого майже готово, через річку Харків до Левади і далі.
В. Петренко
Читайте також: Як харків`янин в Африці золото шукав
У Харкові на два тижні перекривають для руху частину вулиці у центрі
У Харкові зачинили станцію метро «Наукова»: що відомо (Оновлено)
У Харкові триває ремонт переходів у метро: які виходи закриті 22 листопада
У Харкові тролейбус № 27 курсуватиме за маршрутом № 11 протягом двох днів