Харківська друкарня купила у Disney права на публікацію книжок
У 2011 році «Фактор-Друк» купив права на публікацію друкованої продукції в Україні у Disney. Контракт цей не можна було назвати «легким».
– Перед тим, як продати права, Disney проводить аудит на типографії. Для них важливі відповідність обладнання нормам техніки безпеки, виконання підприємством усіх законодавчих приписів і обмежень з техніки безпеки. Також важлива прозорість підприємства, представленість його в інформаційному просторі. А найбільше цю компанію цікавлять соціальні умови роботи працівників, – каже Ольга Шаповал.
Виявилося, що всім цим критеріям харківська друкарня повністю відповідає. Отже, контракт було виконано, і всі сторони були задоволені співробітництвом.
Восени ж 2014-го харків’яни поїхали на Франкфуртський книжковий ярмарок. До поїздки підготувалися ретельно: завчасно визначили для себе коло потенційних партнерів, домовилися про всі зустрічі, надали потенційним контрагентам максимальну інформацію про себе. Не останню роль зіграв для європейських партнерів і схвальний відгук про співробітництво від Disney. У підсумку «Фактор» підписав договори з компаніями з Австрії, Чехії та Польщі.
27 січня підприємство відвантажило 40 тисяч дитячих книг німецькою мовою, надрукованих на замовлення австрійської видавничої групи. Переговори тривали кілька місяців, поки іноземні видавці не переконалися, що українська друкарня має всі можливості для виконання замовлення за конкурентними цінами. Найближчим часом у Австрію друкарня планує поставляти 50 тисяч примірників щомісячно. Завершуються переговори із Чехією про щомісячні поставки 200 тисяч книг.
– У Європі нас ніхто не чекає – це правда. Але на жодному конкурентному ринку конкурентам не допомагають. Що ж стосується українського продукту взагалі, то не можна сказати, що він нікому не потрібен, – вважає Ольга Шаповал. – Нас бачать партнерами, особливо з урахуванням дешевизни робочої сили. Ми можемо запропонувати нижчі ціни, а якість нашої продукції часто перевищує очікування європейців. Тому нашим виробникам я раджу не боятися. Я не бачу іншого виходу для успішного існування, ніж диверсифікувати та розширювати ринки збуту своєї продукції.
Олександр Томін, матеріал з газети "Слобідський край" №21 від 19.02.2015